Xmas

 2008.12.25. 04:34

Asszem ez volt életem ..nem is tudom a jó kifejezést erre ...groteszkebb...karácsonya...olyan semmilyen se volt.

Jóanyámmal ugy 11, fél 12 magasságában szépen kényelmesen elkezdtünk főzőcskélni...nem vagyunk szívbajosak...ráérünk...Hál'istennek a tv se volt bekapcsolva, se a rádió, nah akkor kaptam volna ideggörcsöt a karácsonytól...az biztos...

Sütés -főzés alatt semmi izgi nem történt...aztán kijelentettem hogy nem szándékozom asszisztálni a karácsonyfa-díszítésben, mert a mostani karácsonytól viszketek elég súlyosan.

Aztán ...úgy gondoltam hogy rámférne egy alapos filmnézés, benyomtam a Legenda vagyok-ot, de 18 perc után rájöttem hogy ez a zombulós, egyedül vagyok feeling nem tesz jót az én idegeimnek, ugyh váltottam Kung-fu pandára, aminek az első 10 percén bealudtam...szal a mozizás az überfaszán sikerült:DAztán fél 6kor keltett mutti, akkorra már fa feldíszítve, réka becsomagolta az ajándékokat, és jött a jézuska:)

A nap fénypontja viszont...számomra most következett...a vacsi...én ettem annyit...de annyit ...de annnyit...utánna azt hittem hogy lebabázok a szoba közepéreXD...Teli bendőre pedig egyből jött az éjféli mise:D

Kingával lemetálkodtunk:DDe úgy izgultunk hogy vmit elrontunk vagy nem csinálunk vagy rosszul csinálunk...legalábbis bennem ez játszódott le...aztán persze helyből elcsesztük mer mielőtt beülünk  a padokba igy lekéne térdelni emg keresztet vetni emg hasonlók, de mi ezt a műveletet csípőből kihagytuk XDAztán jött a betlehemes műsör..nah az aranyos volt, majd a mammerek elkezdtek imádkozni...it kezdődtek a bajok, mert a mókuszkával kb úgy érztük magunk mintha vmi szektába csöppentünk volna...kajak félni kezdtünk nomeg amikor a fűtést bekapcsolták azis igen félelmetes volt...Azt hittük ott maradunkXDA mise többi része nem volt vmi izgi, de amikor kijöttünk kiderült, hogy piszkos mocskos fantáziánk van mindkettőnknek Kingával..de ezt inkább nem részletezném, mert a Hugi kinyír ha visszaolvassa:D

Hát ennyit a kariról...aztán meg majd jönnek a vendégek és a mégtöbb zabálás...

ArrríííííííííívááááááááXD

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolygocitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr24840812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása