A mai hangulatomról....

 2008.12.23. 10:48

röviden...

gyilkolni tudnék...

viva xmas...:S

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolygocitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr74838116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wattacukor 2008.12.30. 16:17:50

A hangulat az nálam is megvolt, ugyaneme érzületekkel, viszont egyszer sem mondtam ki! És ez biza nagy szó, mert eddig minden évben hangoztattam bőszen! :D

lukreczia 2008.12.30. 17:17:09

@wattacukor: nekem meg ez volt az első kari amikor ennyire hangoztattam :D

wattacukor 2008.12.31. 17:09:22

csak azért nem hangoztattam, mert nem éreztem szükségét. nem lettem hidegleledzős a nevétől, nem utálkoztam, stb. simán csak tudomásul vettem, hogy van. lehet, hogy egyszer majd szeretni is fogom :D
süti beállítások módosítása